Logistiek medewerker Bladel

Leuke bijbaan in Bladel als Logistiek medewerker. Klik hier om direct te solliciteren of lees hieronder verder voor meer informatie over deze vacature van KESER Interim & Recruitment B.V..

Toe aan een leuke, veelzijdige baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid? Lees dan verder!

Wat ga je doen?
Ben jij een ambitieuze starter, ben je communicatief vaardig en beschik je over een HBO/WO papiertje? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou. Als Export Coördinator ben je met name bezig met het boeken van de transport, het onderhouden van contact met klanten en leveranciers, het regelen van de juiste documentatie en het optimaliseren van de order flow. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

– Het realiseren van zeevrachten, waarbij je 6-8 weken bezig bent om het transport zo efficiënt mogelijk op de juiste plek van bestemming te krijgen
– De operationele afwikkeling van contracten met klanten buiten de EU
– Veelvoudig contact onderhouden met klanten, leveranciers, douanekantoren, transporteurs etc.
– Het afhandelen van problemen en klachten

Waar kom je terecht?
eze internationale organisatie binnen de foodbranche is op zoek naar een Logistiek Coördinator Export. Deze handelsorganisatie is wereldwijd actief en het hoofdkantoor is gevestigd in de omgeving van Eindhoven. De organisatie onderscheidt zich van andere werkgevers door de mooie cultuur die binnen het bedrijf heerst. Het bedrijf heeft bewezen dat je van een klein familiebedrijf kan groeien naar een grote en professionele organisatie, maar nog wel de unieke en persoonlijke sfeer kan handhaven. De organisatie maakt zich daarnaast geliefd bij haar medewerkers door het dagelijks verzorgen van een lunch, het aanbieden van opleidingsmogelijkheden en je kan deelnemen aan fitnessactiviteiten.

Als Junior Export Coördinator kom je terecht in een team van 15 personen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en je werkt samen met diverse andere afdelingen binnen de organisatie. Daarnaast is teamwork erg belangrijk omdat je samen met je team verantwoordelijk bent voor het succesvol afhandelen van de export.

Wat kun je verwachten?
Wanneer jij de perfecte kandidaat bent, biedt het bedrijf mooie primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden:

– Salaris tussen €2700 en €3500 (afhankelijk van je opleiding/ervaring)
– 25 vakantiedagen
– Participatie aan het eigen Learing Program
– Elke dag een gezonde lunch
– State of art gym
– Diverse (team)uitjes

Wat neem je mee?
Je bent iemand die vooruit denkt en het overzicht kan bewaren op de langere termijn. Je bent sterk in plannen en organiseren en daarnaast ben je detail- en oplossingsgericht. Uiteraard beschik je over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ben je stressbestendig. Daarnaast beschik je over het volgende profiel:

– Afgeronde HBO/WO opleiding in een relevante richting
– Bij voorkeur enige ervaring in een soortgelijke functie of een bijbaan met focus op organiseren en administratie
– Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (harde eis) en Engels. Daarnaast spreek je goed Spaans, Frans of Duits
– Je bent 40 uur per week beschikbaar en woonachtig in de omgeving van Hapert

Interesse?
Reageer dan via één van de SOLLICITEER knoppen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Britt Hanegraaf .

Deze toffe bijbaan als Logistiek medewerker is bij in Bladel. Dat ligt in Noord-Brabant. Je kunt hier solliciteren op de site van Adzuna. Adzuna heeft meer dan 250.000 unieke vacatures online. Hieronder vele bijbanen. Lees meer op de website en ontvang slimme suggesties voor relevante vacatures. Veel succes met je sollicitatie!