Support engineer Undefined

Support engineer
Ben jij op zoek naar een nieuwe baan als Support engineer? Lees dan snel verder over deze IT vacature in Undefined of klik hier om direct te solliciteren. Wie weet werk jij binnenkort in Undefined voor WijzijnGerrit.

Wij zijn GERRIT?en we zoeken jou! Onze ambitie is: de zorg beter maken door zorgverleners beter met elkaar én met de patiënt te laten communiceren. De Servicedesk van GERRIT is het centrale aanspreekpunt van onze klanten en ons eigen organisatie. On om onze dienstverlening te verbeteren zijn wij op zoek naar een nieuwe Servicedesk collega. Kom jij ons team versterken! Functieomschrijving Wij zoeken een klantvriendelijke en oplossingsgerichte collega voor onze Servicedesk die de klant echt aan een oplossing van haar vraag en/of probleem helpt. Onze klanten zijn zorginstellingen in de 3 noordelijke provincies. Dit betekent dat je in contact komt met heel veel diverse klanten variërend van (huis)artsen, apothekers, ICT medewerkers van de klant tot contactpersonen van onze eigen leveranciers. Wij bieden een breed pallet aan diensten aan onze klanten op het gebied van veilige communicatie tussen zorgverleners onderling, maar ook tussen zorgverlener en patiënt. Voorbeelden hiervan zijn uitwisseling van laboratorium uitslagen, medicatievoorschriften en veilig mailen via Zorgmail, een glasvezelnetwerk tussen de grote zorginstellingen in het noorden en het uitwisselen van beelden (bv echo, MRI, en radiologie) verslagen tussen ziekenhuizen. Wat ga je doen?? Jij verzorgt het aannemen en registreren van (aan)vragen en incidentmeldingen van klanten. Het samen met de klant een beeld vormen van de (aan)vragen en de incidentmeldingen of mogelijke oorzaken hiervan is daarbij de eerste stap.? Je maakt een eerste analyse van de (aan)vragen en de incidentmeldingen, maakt inschattingen over impact en prioriteit en pakt ze in de juiste volgorde op.? Je probeert in direct overleg met de klant zijn vragen te beantwoorden en de gemelde incidenten op te lossen, dan wel je registreert zoveel mogelijk relevante informatie om het te kunnen doorzetten naar de 2de-lijn of 3de-lijn (intern of bij derden).? Jij bewaakt de voortgang en tijdige afhandeling van doorgezette vragen of meldingen.? Jij verstrekt informatie en toelichting over onze producten en diensten aan bestaande en potentiële klanten.? Waar nodig maak je op basis van sjablonen offertes en/of contracten, verwerkt mutaties in abonnementen en verwerkt opzeggingen van klanten.? Het verder verwerken van terugontvangen (getekende) contracten: zorgen voor opvolging van de afspraken en verwerking in de administratie (t.b.v. facturering).? Het verlenen van medewerking aan marketingactiviteiten en/of projecten van GERRIT. Bij dit alles houd je altijd ons motto in gedachten: Het is pasécht klaar als de klant geholpen is en zich geholpen voelt! Wij vragen Je bent de perfecte aanvulling op ons team als je servicegericht en initiatiefrijk bent en daarnaast over de volgende competenties en kennis beschikt:? Je hebt minimaal een havo of een mbo-opleiding (liefst in de techniek/ICT) succesvol afgerond? Je bent accuraat, klantgericht, omgevingsbewust en oplossingsvaardig? Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden? Ervaring op een Servicedesk is een pré, maar we bieden ook de ruimte voor ontwikkeling? Ervaring met het bieden van ICT-dienstverlening / gebruikersondersteuning is een pré? Ervaring met / kennis van de praktijk van zorgaanbieders is een pré? Ervaring met MS-Office-pakketten en kennis van servicemanagement tools (wij gebruiken Accountview) is een pré Wij bieden We bieden je een uitdagende functie voor 24 tot 40 uur per week binnen een leuk en gemotiveerd Servicedesk team. Binnen GERRIT behoort het op termijn mogelijk doorgroeien naar een (deels) 2de lijn rol tot de mogelijkheden. Werken bij GERRIT betekent werken bij een gestaag groeiend bedrijf met een enthousiaste, gedreven, informele groep van nu 26 eigen medewerkers aangevuld met enkele ingehuurde experts. Binnen GERRIT wordt voor en door het personeel veel georganiseerd, zowel binnen als buiten het werk om. In dit?werken bij GERRIT? filmpje krijg je een indruk van jouw nieuwe collega?s. En wat betreft je arbeidsvoorwaarden:? We bieden, afhankelijk van je kennis en ervaring, een passend salaris.? We hebben een prima pensioenregeling en een eindejaarsuitkering (vergelijkbaar met 13e maand).? We bieden een contract voor in eerste instantie een jaar, met de intentie om deze daarna te verlengen of om te zetten naar een vaste aanstelling.

Deze Support engineer baan uit de sector IT is in Undefined. Dat is in de provincie Undefined. Deze vacature is geplaatst door WijzijnGerrit op de volgende datum/tijd: 2021-03-05 17:23:12 op JouwICTvacature.nl. JouwICTVacature is dé plek voor het vinden van ICT-vacatures. Meer dan 400 vacatures in elke regio.